מדיניות משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים והחזרות
להלן פירוט מדיניות ביטול ההזמנה ו/או החזרת מוצרים ותנאיהם:
ביטול עסקת רכישה בתוך 3 שעות מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול לשירות הלקוחות במייל: melechetkapaim@gmail.com
לא ניתן לבטל מוצר אשר הגיע במשלוח אל בית הלקוח.
דמי המשלוח אשר נגבו במעמד העסקה לא ניתנים לזיכוי. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק – לכרטיס האשראי, בו בוצעה ההזמנה בלבד ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
כאמור הזיכוי או קרדיט לשימוש (לפי העניין) יינתן בתנאי שהמוצר שסופק יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ועם התוויות עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, המשתמש לא יהא זכאי לזיכוי כלשהו (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי- קרדיט).
יצוין ויודגש: כל החזר/זיכוי מצריך ומחייב הצגת חשבונית הרכישה.
על הלקוח לבדוק שהמוצר לשביעות רצונו טרם ביצוע הרכישה. האחריות הינה בגין פגמים הנובעים מכשל או פגם בהליך היצור בלבד. לא תינתן אחריות בגין נזקים הנובעים משימוש במוצר ו/או בלאי טבעי ו/או שחיקת המוצר ו/או שימוש לא נאות או בלתי סביר שלא בהתאם/או שנגרמו בזדון (כולל שבר המוצר). וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן , התשמ”א – 1981.
זמני משלוח-
אנו עושים את מירב המאמצים כדי לוודא שההזמנה שלך תגיע במהירות וביעילות. זמן האספקה הרגיל הוא בין 7–5 ימי עסקים, כאשר לאזורים מרוחקים ייתכנו זמני אספקה של עד 10–7 ימי עסקים.
המשלוחים מתבצעים עד לפתח הבית לצורך נוחות מקסימלית.
בנוסף, קיימת אפשרות לביצוע איסוף עצמי – בתיאום מראש בלבד.
לפרטים נוספים לחצו כאן ליצירת קשר.
הבהרה בדבר עיכובים עקב נסיבות חריגות ("כוח עליון")
יובהר כי ייתכנו עיכובים באספקת המשלוח במקרים של אירועים שאינם תלויים בבעלת האתר, לרבות אך לא רק: מבצעים צבאיים, מצבי חירום, מלחמות, אסונות טבע, שביתות, מגיפות, מגבלות תנועה או כל אירוע אחר אשר חורג מהשליטה הסבירה של החברה.
במקרים אלו, זמני האספקה עלולים להתארך, ולא תחול אחריות על עיכובים ו/או איחורים באספקה, ולא תקום כל טענה ו/או דרישה ו/או זכות לפיצוי בגין כך.
יש להקפיד לדייק בפרטי ההזמנה כגון: שם מלא, עיר, רחוב ומספר בניין, מספר דירה/בית, מיקוד מדויק, טלפון, אימייל וכו’.
במידה והלקוח מבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת, בתיבת דואר או במקום מסתור, האחריות על המשלוח חלה על הלקוח בלבד. החברה והשליח לא יישאו באחריות במקרה של אובדן, גניבה או נזק לחבילה לאחר שהושארה בהתאם להנחיות הלקוח.
כמו כן, הלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי או לשליחת חבילה חדשה במקרה של אובדן, גניבה או נזק לאחר ההשארה במקום המבוקש.
יש לדאוג להיות זמינים בטלפון / SMS שהשליח יוכל ליצור איתכם קשר לקבלת המשלוח. במידה ולא יהיה מענה, ייאלץ השליח להחזיר את החבילה אל משרדינו ולשלוח אותה שנית. במקרה זה, יחויב הלקוח במחיר משלוח של 40 שקלים. יש לשים לב לשעת ביצוע ההזמנה באתר, הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 18:00 יאושרו בדר”כ רק למחרת היום אלא אם החנות אישרה אחרת.
דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים המצוין באתר. דמי המשלוח יגבו בגין אספקה ליעד אחד, גם אם הוזמן יותר מפריט.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הלקוח מסכים כי מפעיל האתר לא יהיה אחראי לעיכוב באספקת המוצר בשל אירועים שאינם בשליטתו, כגון שביתה או השבתה, תקלות במערכות התקשורת, הטלפוניה ו/או המחשוב, פעולות איבה ו/או כוח עליון, כגון מלחמה, שביתה, פיגועים, אסונות טבע וכיו”ב.